Manuál šípkový automat
txt?
Návod na použitie
I. ZÁKLADNÉ ÚDAJE
Zariadenie je určené k šípkovým hrám profesionálne, ale aj pre zábavu. Základom hry je
hádzanie troch šípok do terča od tzv. základnej čiary, ktorá je od neho vzdialená 2,37 m.
Stred terča je vo výške 1,73 m.
II. INŠTRUKCIE PRE INŠTALÁCIU ŠÍPKARSKEHO AUTOMATU
POZOR!
Transport šípkového automatu praktizujte zásadne v rozloženom stave !
PRIPOJENIE DO SIETE
Šípkový automat je pripojený do siete káblom, ktorého koncovku pripojíme do zásuvky
230 V/50 Hz.
Zapnutie prístroja urobíme spínačom na ľavej strane skrine do polohy ON.
POZOR!
- pripojenie zariadenia je možné, iba do zásuvky 230 V/50 Hz., ktorá zodpovedá bezpečnostným predpisom.
- neotvárajte násilne dvere zariadenia. Automat neobsahuje časti, ktoré by mohol opraviť laik.
- v hornej časti šípkovéh automatu sa nachádzajú vetracie otvory.
- pre správnu funkciu zariadenia je potrebné ponechať tieto otvory nezakryté.
- nevkladajte žiadne predmety do otvorov v automate, môžete spôsobiť skrat v zariadení.
- zariadenie nesmie stáť v blízkosti tepelného zdroja alebo vlhka.
- na zariadenie nesmú byť vyliate žiadne nápoje alebo tekutiny. V opačnom prípade hrozí porucha zariadenia a je nutné ho prekontrolovať poverenou osobou.
- zariadenie nesmie byť vystavené dažďu alebo poveternostným vplyvom.
- jedná sa o elektrické zariadenie a jeho opravy môže vykonávať len osoba k tomu oprávnená.
UVEDENIE DO PREVÁDZKY
1. Zložte držiaky (4 ks).
2. Rozoberte stojan a hornú časť (4 skrutky).
3. Otočte kovový stojan o 180 stupňov na spodnej časti.
4. Postavte hornú časť na stojan a obe časti zoskrutkujte špeciálnymi skrutkami,
ktoré sú v pokladni.
5. Vyberte ľavú a pravú bočnicu zo zadnej strany prístroja, namontujte ich na strany hornej
časti špeciálnymi skrutkami.
ZAPOJENIE
1. Zastrčte sieťovú zástrčku do zásuvky 220 V/50 Hz.
2. Zapnite sieťový vypínač do polohy ON.
3. Teraz je zariadenie pripravené ku hre.
4. Môžete vhodiť mincu, alebo vložiť kredit pomocou kľúčika.
5. Hra môže začať po zvolení príslušným tlačidlom (viď. ďalej popis hier).
Ak ste dodržali vyššie popísané postupy, vypínač a zariadenie je správne pripojené, tak spĺňa všetky bezpečnostné predpisy.
UPOZORNENIE:
Pri el. inštalácii je nutné pripojenie - fáza, nulák, zem, t.j.=L,N, !!! Pokiaľ nebude dodržané toto zapojenie môže dôjsť k nesprávnej funkcii otrasového čidla (odpisovanie hodov).
III. OVLÁDANIE ŠÍPKARSKEHO AUTOMATU
Kredit je možné vkladať pomocou kľúčika, alebo vhadzovaním mincí, žetónov. Kredit je
zobrazený po vhodení mince. Správne mince padajú do pokladne automatu, chybné mince sú
vrátené späť otvorom pod vhadzovacou štrbinou. V okamihu dostatočného počtu kreditov na
displeji CREDIT je možné zvoliť tlačidlom hru podľa Vášho výberu, počet hráčov tlačidlom
VOĽBA HRÁČOV. Začiatok hry oznámi automat rozsvietením zelenej šípky (vedľa
vhadzovacej štrbiny). Po vhodení troch šípok a ich vytiahnutí automaticky (alebo ručne) prepne na ďalšieho hráča.
IV. POPIS HIER
HIGH SCORE
Hra pre 1 až 8 hráčov. Každý hráč hádže každé kolo 3 šípky. Hrá sa 7 - 10 kôl. Po skončení
všetkých kôl vyhráva hráč s najvyšším počtom bodov.
LOW SCORE
Hrá sa ako hra HIGH SCORE, ale vyhráva hráč, ktorý dosiahne najnižší výsledok.
SUPER SCORE
Hrá sa podobne ako hra HIGH SCORE, ale body sa získavajú iba pri zásahu do DOUBLE a
TRIPLE.
SCRAM
Hrá sa vo dvojici, 7 kôl, po 6 šípok. Všetky čísla, ktoré zasiahne prvý hráč z dvojice (stoper),
sa zatvárajú pre druhého hráča z dvojice (scoter). Druhý hráč získava body len keď zasiahne
čísla, ktoré nezasiahol prvý hráč. Hráči jednej dvojice sa striedajú v poradí hádzaní šípok.
SHANGHAI
Hra pre 1 a 8 hráčov. Každý hráč hádže 3 šípky na 7 kôl. Hráč musí zasiahnuť každé z 21
čísiel, začínajúc číslom 1 a nakoniec číslo 20 a zásahom do stredu terča. Vyhráva hráč, ktorý
dosiahne najvyšší výsledok alebo ktorý dosiahne SHANGHAI. SHANGHAI nastane, keď v
priebehu jedného kola dosiahne zásah troma šípkami do troch odpovedajúcich čísiel tak, že
každá šípka zasiahla odlišný sektor, šípka jednoduchá (simple), dvojitá (double), trojitá (triple).
ROULETTE
Hra pre 1 až 8 hráčov s tromi šípkami na každé kolo. Svetelná ruleta sa pohybuje po terči, až
sa zastaví na jednom z čísiel 1 až 20, alebo v strede terča. Hráči musia zasiahnuť číslo, na
ktorom sa svetlo zastavilo. Zásah jednoduchý (simple) sa započítava ako 1 bod, zásah dvojitý
(double) ako 2 body, zásah trojitý (triple) ako 3 body.
PUB GAME
Hra pre 1 až 8 hráčov, s 3 šípkami. Každý hráč hrá len jedno kolo. Číslo, ktoré sa zmenšuje sa
objaví na počítadle. Začína sa číslom 10. Body získané hádzaním šípky sa násobia týmto číslom
a hráč musí s 3 šípkami zasiahnuť stred čo najskôr. Vyhráva hráč s najvyšším výsledkom.
SUPER 100
Hra pre 1 až 8 hráčov s 3 šípkami na jedno kolo. Každý hráč má na začiatku 100 bodov.
Otáčavé svetlo sa pohybuje po číslach v smere hodinových ručičiek. Hráč musí zasiahnuť
jeden zo sektorov, na ktorom je svetlo. Za správny zásah dostáva hráč 10 bodov od každého
hráča, ktorý má body a nie je diskvalifikovaný. Keď hráč nezasiahne jednou šípkou, nedostane
body, keď nezasiahne tromi šípkami v jednom kole, vypadáva z hry ale zvyšné body mu
zostávajú do konca hry. Keď hráč stratí všetky body, vypadáva z hry. Na konci hry sa všetky
svietiace body pridajú víťazovi. Keď sú diskvalifikovaní všetci hráči okrem jedného, tento
vyhráva.
SOLO
Táto hra je len pre jedného hráča. Zatlačením tlačidla SOLO si môže hráč vybrať medzi HI-
SCORE a 301 za výzvou k hre SOLO. Hra je obmedzená na 10 kôl. Po skončení hry dá
prístroj hráčovi "HANDICAP NUMBER" (záverečný počet bodov), aby ho informoval aký
výsledok v hre dosiahol. Najnižšie číslo je 0, najvyššie je 99. Uvedené číslo sa môže používať
pre klasifikáciu hráča na začiatku hry.
BASEBALL
Hra je pre 1 až 8 hráčov s tromi šípkami na jedno kolo. Hráč musí zasiahnuť ten sektor, ktorý
odpovedá číslu kola a žiadny iný sektor sa nezapočítava. Jednoduchý zásah (simple) sa
započítava ako 1 bod.
301 PARCHESSI
Hra je pre 1 až 8 hráčov s tromi šípkami na jedno kolo. Každý hráč má na začiatku 0 bodov.
Body získava hráč v priebehu hry a sčíta ich dokopy. Keď hráč po hodení šípky dosiahne
presne toľko bodov ako druhý hráč, počet bodov druhého hráča sa vracia na stav 0. Keď hrajú
skupiny hráčov, tak strata bodov platí len pre hráčov druhej skupiny. Prvý hráč, ktorý dosiahne
presne 301 bodov, vyhráva hru. Keď výsledok prevýši 301, nastáva BUST a výnos nového
výsledku sa rovná rozdielu medzi 301 bodmi a počtom bodov prevyšujúcich súčet bodov
(hodnota prekračujúca 301). Po piatom dosiahnutí BUSTu hráč odchádza z hry.
180
Hra pre 1 až 8 hráčov s tromi šípkami na jedno kolo. Každý hráč má na začiatku hry 180
bodov. Body získané pri hádzaní šípok sa postupne odpočítavajú od počiatočného stavu. Prvý
hráč, ktorý dosiahne po odpočítaní bodov 0, vyhráva hru.
180 DOUBLE IN
Hrá sa podobne ako hra 180, ale odpočítavanie začne, až keď hráč zasiahne dvojité číslo
(double), alebo stred.
180 DOUBLE OUT
Hrá sa podobne ako hra 180, ale hra je ukončená až zásahom dvojitého čísla (double), alebo
stredu.
DOUBLE IN/OUT
Hrá sa podobne ako hra 180, ale odpočítavanie začne až zásahom do dvojitého čísla (double),
a hra skončí až zásahom dvojitého čísla (double) alebo stredu.
MASTER OUT
Doplnok hier 180, 301, 501 a 701, ale ukončenie hry je možné len zásahom dvojitého (double),
alebo trojitého čísla (triple).
301, 501, 701 A 901
Tieto hry sa hrajú ako hra 180, ale každý hráč začína hru s 301, 501, 701 alebo 901 bodmi.
CRICKET
Hra je pre 1 až 8 hráčov s tromi šípkami na jedno kolo. Hráč musí zasiahnuť segmetny 15, 16,
17, 18, 19, 20 a stred. Každé číslo, ktoré hráč zasiahne trikrát sa pre neho uzatvára. Za zásah
do uzatvoreného čísla dostáva hráč body, len keď toto číslo druhý hráč nezasiahol. Vyhráva
hráč, ktorý prvý zavrie 6 čísiel a má najvyšší počet bodov.
CRICKET CUT THROAT
Hrá sa ako hra CRICKET, ale zásahy do uzatvoreného čísla si započítava druhý hráč, ktorý
toto číslo má ešte otvorené, ako trestné body.
CRICKET MASTER
Hrá sa ako kriket CUT THROAT, ale čísla 1-14 sa pripočítavajú ku scóre hráča, ktorý hádže
šípky ako trestné body. Ak má hráč, ktorý hádže uzavreté číslo a súper nie, pripisujú sa trestné
body súperovi. Ak majú uzavreté čísla obidvaja hráči, trestné body sa pripisujú hráčovi ktorý
hádže. Ak hráč hodí šípku mimo terča, pripíše sa mu 25 trestných bodov.
TEAM (180, 301, 501, 701, 901)
Hráči môžu hrať v tíme po 2, 3 alebo 4 hráčoch. Hráči 1, 3, 5, 7 sú v tíme A, hráči 2, 4, 6, 8 sú
v tíme B. Ľubovolný hráč v tíme môže ukončiť hru iba v prípade, ak v okamihu ukončenia je
celkový súčet bodov tímu nižší ako súčet bodov druhého tímu.
CRICKET TEAM
Hráči môžu hrať v tíme po 2,3 alebo 4 hráčoch. Hráči 1, 3, 5, 7 sú v tíme A, hráči 2, 4, 6, 8 sú
v tíme B. Team, ktorý prvý uzavrie všetky určené segmenty a má najvyšší alebo najnižší (u
funkcie CUT THROATH) počet bodov, je víťaz.
MARATÓN
Hráči začínajú hrať od 0 skóre. Začínajú od stredu a potom nasleduje double 20 až 1. Víťaz je
hráč, ktorý ako prvý dôjde do čísla double 1.
MINI MARATÓN
Hrá sa ako maratón, ale hra končí pri double 10.
HRA |
MOŽNÉ KOMBINÁCIE |
180
301
501
701
901 |
DOUBLE IN DOUBLE OUT DOUBLE IN/OUT MASTER OUT DOUBLE IN TEAM DOUBLE OUT TEAM DOUBLE IN/OUT TEAM MASTER OUT TEAM DOUBLE IN EQUAL DOUBLE OUT EQUAL DOUBLE IN/OUT EQUAL MASTER OUT EQUAL DOUBLE IN TEAM EQUAL DOUBLE OUT TEAM EQUAL DOUBLE IN/OUT EQUAL MASTER OUT TEAM EQUAL |
180 PARCHESSI 301 PARCHESSI |
TEAM EQUAL TEA EQUAL |
HI - SCORE |
|
LOW SCORE |
|
SUPER SCORE |
|
PUB GAME |
|
SUPER 100 |
|
SOLO HI - SCORE |
|
SOLO 301 |
|
SCRAM |
|
SHANGHAI |
|
CRICKET |
CUT - THROAT TEAM, MASTER CUT - THROAT/TEAM |
ROULETTE |
|
BASSEBALL |
|
V. MIKRO PREPÍNAČE
Na CPU v dolnom ľavom rohu sa nachádza 8 mikroprepínačov (ďalej len SW). Majú dve
polohy ON (zapnuté) a OFF (vypnuté). Ich funkcie sú nasledovné:
ON * Do programovacieho módu prejdeme
OFF * * * * * * * prepnutím SW 1 na doske CPU
1 2 3 4 5 6 7 8 do polohy ON
1. Testovacie menu
2. Štatistika
3. Nepoužité
4. Hlavné elektronické počítadlá
5. Pomocné elektronické počítadlá
6. Turnaj
7. Nastavenie parametrov z výroby
8. Užívateľské nastavenie parametrov
1.TESTOVACIE MENU
Vypneme automat, prepneme SW1 do polohy ON a automat zapneme. Na displejoch sa
objaví nápis TEST TARGET a tlačidla VOĽBA HRÁČOV, Hi Score, Scram a Double Out
začnú blikať. Týmito tlačidlami volíme položky v menu. Tlačidlo Double Out vstupuje do
jednotlivého testu (alebo ho opúšťa). Tlačidlom Hi Score alebo Scram v menu listujeme.
Tlačidlom VOĽBA HRÁČOV listujeme v podmenu. Pokiaľ je test aktívny, svieti na displeji
DART písmeno "P".
Jednotlivé testy:
a/ test target (test terča)
b/ test light (test svetelných prvkov)
c/ test button (test tlačidiel)
d/ test infra (test infračidla)
e/ test tup (test úderového senzoru)
f/ test credit (test mincovníka)
a/TEST TARGET
Test zvolíme stlačením tlačidla Double Out. Po zvolení testu sa na displeji objaví nápis
TEST TARGET. V tomto teste skúšame správnu funkciu všetkých segmentov v terči.
Displej DART ukazuje 1, 2 alebo 3, čo znamená jednoduchý, dvojitý alebo trojitý segmet.
ROUND displej ukazuje hodnotu segmentu. Test ukončíme stlačením tlačidla Double Out.
b/TEST LIGHT
Test zvolíme stlačením tlačidla Double Out. Po zvolení testu sa na displeji objaví nápis
TEST LIGHT. Test má celkom 6 tzv. podmenu, do ktorý sa dostaneme stlačením tlačidla
VOĽBA HRÁČOV. Test prejdeme pomocou tlačidiel Hi Score a Scram. Podmenu:
- test diód a žiaroviek okolo terča
- test diód CRICKETU čísiel hráčov
- test jednotlivých segmentov na displejoch
- test jednotlivých línií na segmentoch
- test kompletnej svetelnej signalizácie
- test presvetlenia tlačidiel
Test ukončíme stlačením tlačidla Double Out.
c/TEST BUTTON
Test zvolíme stlačením tlačidla Double Out. Po zvolení testu sa na displeji objaví nápis
DOUBLE OUT. Všetky tlačidlá začnú blikať. Po stlačení ľubovolného tlačidla sa objaví na
displeji jeho názov a tlačidlo zostane svietiť po dobu držania. Test opustíme stlačením tlačidla
VOĽBA HRÁČOV.
d/TEST INFRA
Test zvolíme stlačením tlačidla Double Out. Po zvolení testu sa na displeji objaví nápis
TEST INFRA. Po zapnutí infračidla zaznie zvukový signál a rozsvieti sa nápis FAULT. Pokiaľ
zvukový signál stále znie aj po opustení priestoru terča, je infračidlo príliš citlivé. Pokiaľ
nezaznie zvukový signál je čidlo málo citlivé. Citlivosť čidla nastavíme pomocou skrutky
(potenciometer) priamo v kryte čidla. V smere hodinových ručičiek citlivosť rastie. Po nasta-
vení test opustíme tlačidlom Double Out.
e/TEST TUP
Test zvolíme tlačidlom Double Out. Po zvolení testu sa na displeji objaví nápis TEST
TUP. Pokiaľ hodíme šípku do čierneho kruhu terča, ozve sa krátky signál a rozsvieti sa nápis
FAULT. Pokiaľ signál nezaznie a nesvieti nápis FAULT je čidlo málo citlivé. Nastavenie čidla
urobíme potenciometrom P1, ktorý je umiestnený v pravej hornej časti CPU. Citlivosť vzrastá
pri otáčaní v smere hodinových ručičiek. Pokiaľ je čidlo príliš citlivé, zaznie zvukový signál i
pri miernom poklopaní na automat alebo samovoľne.
f/TEST CREDIT
Test zvolíme stlačením tlačidla Double Out. Po zvolení testu sa na displeji objaví nápis
TEST CREDIT. Po otočení kľúča alebo vhodení mince v kreditom zámku zaznie signál a
rozsvieti sa nápis FAULT. Pri tomto teste sa impulzy nezapisujú do počítadla. Test opustíme
stlačením tlačidla Double Out.
2.ŠTATISTIKA
Zobrazí sa počet jednotlivých odohratých hier.
3.NEPOUŽITÉ
4.HLAVNÉ ELEKTRONICKÉ POČÍTADLÁ
Pokiaľ je SW 4 v polohe ON, sú po zapnutí automatu zobrazené na displeji stavy
elektronických počítadiel zálohovaných batérií. Displeje PAIR A a PAIR B zobrazujú počet
kreditov prijatých cez kreditný kľúčik. Displeje PAIR C a PAIR D zobrazujú počet kreditov
prijatých vhadzovacou jednotkou.
5.POMOCNÉ ELEKTRONICKÉ POČÍTADLÁ
Pokiaľ je SW 5 v polohe ON, je povolené mazanie elektronických počítadiel. Tieto
počítadlá je možné zmazať držaním tlačidla ROULETTE po dobu 5 sekúnd nasledovným
postupom. Vypneme automat, stlačíme tlačidlo ROULETTE a držíme. Zapneme automat a po
5 sekundách tlačidlo uvoľníme. Na horných displejoch sa zobrazia nulové počítadlá. Počítadlá
je možné odpočítať bez otvárania dvier (vhodné pri odovzdávaní zmien obsluhou)
nasledovným postupom. Vypneme automat, stlačíme tlačidlo EQUAL a držíme, súčasne
zapneme automat. Na horných dispejoch sa objavia stavy elektronických počítadiel rovnakým
spôsobom ako hlavné elektronické počítadlá. Akonáhle pustíme tlačidlo EQUAL prejde
automat do demo módu alebo hru. Pokiaľ je SW 5 v polohe OFF je možné počítadlá zobraziť,
ale nemožno ich zmazať.
6.TURNAJ
Pokiaľ je SW6 v polohe ON, hrá sa na neobmedzený počet kôl, pri zatváraní nesignalizuje
číslo, ktoré treba hodiť, odstránené sú zvukové efekty a nie sú pripisované bonusové kredity
po ukončení hry.
7.NASTAVENIE PARAMEROV Z VÝROBY
Pokiaľ je SW 7 v polohe ON, zapneme automat, stlačíme na 3 sekundy tlačidlo
ROULETTE a pustíme. Po ďalších 5 sekundách zaznie krátky signál, tým je nastavenie
ukončené. SW 7 prepneme do polohy OFF, zapneme a vypneme automat. Táto funkcia slúži k
znovunastaveniu všetkých parametrov, ktoré nastavuje výrobca. Táto funkcie nemaže hlavné
elektronické počítadlá, ale zmaže pomocné počítadlá a kredit na displeji.
8.UŽÍVATEĽSKÉ NASTAVENIE PARAMETROV
Tabuľka 1
1. |
PRICE ADJUST |
viď. tabuľka 2 |
2. |
ROUND ADJUST HI LOW, SUPER SCORE CRICET 180, 301, 501, 701, 901, SOLO, ROUL... |
07 20 01 |
3. |
INFRARED |
02 |
4. |
LOTTERY |
10 |
5. |
ACCEPTOR |
01 |
6. |
TIME LIMIT |
00 |
7. |
SWITCH COUNT |
01 |
8. |
COIN COUNT |
01 |
9. |
SWITCH CREDIT |
01 |
10. |
COIN CREDIT |
01 |
11. |
OPTION SAVED |
ON |
12. |
RETURN DART |
ON |
13. |
DEMO SOUND |
ON |
14. |
PLAY OFF |
ON |
15. |
PUBLICITY |
SPORT |
16. |
MAIN LAMP |
16 |
17. |
BACK LIGHT |
02 |
18. |
BULL VALUE |
02 |
Pokiaľ prepneme SW 8 do polohy ON a zapneme automat je možné meniť nastavenie cien
hier a funkcií automatu. Tlačidlom Double Out vyberieme funkciu, ktorú chceme meniť.
Tlačidlami Hi Score alebo Scram meníme hodnotu funkcie alebo postupujeme v menu. Pre
uloženie novej hodnoty stlačíme tlačidlo Double Out. Iba u funkcie PRICE ADJUST a
ROUND ADJUST vyberáme funkcie tlačidlom VOĽBA HRÁČOV. Hodnoty meníme
tlačidlami Hi Score a Scram sú zobrazené na displeji TEMPORAL. Návrat z užívateľského
nastavenia uskutočníme prepnutím SW 8 do polohy OFF.
1.PRICE ADJUST
Zmena počtu kreditov pre každú hru. Hra sa mení tlačidlom VOĽBA HRÁČOV, počet
kreditov pre hru tlačidlami Hi Score a Scram.
Ceny hier nastavené z výroby:
Tabuľka č. 2
NÁZOV HRY |
POČET KREDITOV |
NÁZOV HRY |
POČET KREDITOV |
HI SCORE |
1 |
180 |
C – ½ |
LOW SCORE |
1 |
180 IN |
C – ½ |
SUPER SCORE |
1 |
180 OUT |
C – ½ |
SCRAM |
2 |
180 IN OUT |
C – ½ |
SHANGHAI |
1 |
180 MASTER |
C – ½ |
ROULETTE |
1 |
501 |
2 |
PUB GAME |
C – ½ |
501 IN |
2 |
SUPER 100 |
1 |
501 OUT |
2 |
SOLO HI SCORE |
1 |
501 IN OUT |
2 |
SOLO 301 |
1 |
501 MASTER |
2 |
BASEBALL |
1 |
701 |
3 |
301 |
1 |
701 OUT |
3 |
301 IN |
1 |
701 IN OUT |
3 |
301 OUT |
1 |
701 MASTER |
3 |
301 IN OUT |
1 |
CRICKET |
2 |
301 MASTER |
1 |
CUT THROT |
2 |
MARATÓN |
4 |
MINI MARATON |
2 |
2.ROUND ADJUST
Zmena počtu kôl pre hry:
a/ Hi Score
b/ Cricket
c/ 301, 501, 701
Názov hry volíme tlačidlom VOĽBA HRÁČOV, počet kôl meníme tlačidlami Hi Score a
Scram. Stlačením tlačidla Double Out uložíme novú hodnotu.
a/ Hi Score
Túto funkciu nastavíme u hier Hi Score, Low Score, maximálny počet kôl na jednu hru
7-10 kôl. Počet kôl je zobrazený na displeji TEMPORAL. Stlačením tlačidla Double Out novú
hodnotu uložíme.
b/ Cricket
Nastavenie počtu kôl (0-99) v hre CRICKET. Hodnota sa mení po kroku 1. 0 znamená, že
počet kôl je neobmedzený.
c/ 180, 301, 501, 701, 901
Nastavenie počtu kôl (0-99) pre hry 180, 301, 501, 701, 901. Hodnota sa mení po kroku 1. 0 znamená, že počet kôl je neobmedzený.
3. INFRARED
Infračidlo pre automatické prepínanie hráčov. Umožňuje zároveň meniť časový interval pre prepnutie na ďalšieho hráča v hodnotách 01-09, kde 01 je najrýchlejšie prepnutie, 0-vypnuté.
4. LOTTERY
Po ukončení hry automat vygeneruje náhodné číslo a v prípade, že sa zhoduje s počtom
bodov jedného z hráčov, pridá zadarmo 1, 2 alebo 3 kredity, podľa hry 301, 501, 701.
0-vypnuté, 1-zapnuté
5.ACCEPTOR
Časová konštanta pre rôzne typy vhadzovacích jednotiek (0,1,2,3,4,6).
6. TIME LIMIT
Čas, ktorý má hráč na 1 hod šípkou (0-60 s) po 10s. O - čas bez obmedzenia
7. SVITCH COUNT
Počet impulzov na počítadlo za 1 kredit kreditným kľúčom.
8. COIN COUNT
Počet impulzov na počítadlo po vhodení mince.
9. SVITCH CREDIT
Počet kreditov po jednom otočení kreditného kľúčika (1-10)
10. COIN CREDIT
Počet kreditov za jednu mincu.
11. OPTION SAVED
12. RETURN DART
Umožňuje hráčovi návrat v každom kole späť stlačením tlačidiel Hi Score a SHANGAI
(QUATRO) súčasne.
0 - vypnuté, I - zapnuté
13.DEMO SOUND
Vypnutie a zapnutie melódie reklamy.
14. PLAY OFF
Pridá 1 hod všetkým hráčom pri skončení hry s rovnakým počtom bodov.
Víťaz je hráč, ktorý hodí väčšie číslo.
15. PUBLICITY
Umožňuje uloženie nápisu na display, ktorý je zobrazený v móde DEMO (automat bez
kreditu).
16. MAIN LAMP
Osvetlenie terča 4-16.
17. BACK LIGHT
Osvetlenie čísiel terča 2-10.
18.BULL VALUE (Nastavenie hodnoty stredov)
01-obidva stredy 25
02-vonkajší stred 25, vnútorný stred 50
03-obidva stredy 50
04-vonkajší stred 50, vnútorný stred 100
VI. TECHNICKÉ POZNÁMKY
1.POMOC PRI ODSTRAŇOVANÍ HROTU V SEGMENTE
V priebehu hry sa stáva, že v segmente zostane zalomený hrot .Hroty zo segmentov sa vyberajú plochými kliešťami, alebo špeciálnym, na to určeným nástrojom tzv. vypichovákom.
2.VÝMENA POISTKY
Poistka napájania osvetlenia terča je umiestnená na doske CPU (zo strany súčiastok )
3.NASTAVENIE ZVUKU
K nastaveniu sily zvuku slúži trimer, ktorý je umiestnený na CPU doske vpravo
dole pri pohľade na dosku zo strany súčiastok.
4.ČISTENIE VHADZOVACEJ JEDNOTKY
Pokiaľ zistíte, že vhadzovacia jednota prijíma po určitom čase chybné mince, je nutné
jednotky vybrať a vyčistiť liehom priestor pod vyklápacím mechanizmom. Jednotka je
uchytená dvomi umelohmotnými držiakmi, ktoré je nutné mierne stlačiť proti sebe a
jednotky vysunúť smerom k sebe.
5.ZRUŠENIE ROZOHRANEJ HRY
Ak chcete zrušiť rozohranú hru, stlačte postupne tlačidla HI SCORE, SUPER 100,
ROULETTE a všetky naraz uvoľnite.
6.ZRUŠENIE HRY S VRÁTENÍM KREDITU
Pokiaľ hodíte len jednu šípku, je možné ukončiť hru a vrátiť kredit tým istým spôsobom
ako v bode 6.
7.PREPÍNANIE KOL NA ĎALŠIE
Ak hráč má hádzať 1,2 alebo 3 šípky a chce preskočiť alebo nedohrať kolo podrží
tlačidlo "HRÁČI" na 1 sekundu.
VII. ZÁKLADNÉ TECHNICKÉ PARAMETRE
Výška - hĺbka - šírka: 222 x 56 x 62 cm
Prepravné rozmery: 148 x 62 x 65 cm
Váha: 90 kg
Váha bez podstavaca: 65 kg
Príkon: 80 W
Napájanie: 220 V/50 Hz